
Niemal każde przedsiębiorstwo rozpoczynające swoją działalność napotyka kłopoty związane z marketingiem. Reklama w telewizji czy radiu to duże koszty, a przedsiębiorstwa właśnie startujące nie zawsze przewidują taki punkt w swoim budżecie. Trzeba jednak wiedzieć, iż istnieją także opcje nisko kosztowej promocji, przede wszystkim w internecie.
Jedną z nich jest niewątpliwie opublikowanie informacji w katalogach stron internetowych. Są to celowo przygotowane strony internetowe, w których można zamieścić krótkie opisy przedsiębiorstwa. Taka wiadomość obejmuje zazwyczaj informację, co podmiot gospodarczy oferuje oraz link kierujący do witryny firmowej. Niekiedy opis dopełniony jest także logo firmy bądź jego dokładnym adresem. Jeżeli zdecydujesz się na reklamę w internecie powinieneś zwrócić specjalną uwagę na
katalog stron chociażby dlatego, iż dużo z nich jest bezpłatnych względnie koszt zamieszczenia w nich krótkiego tekstu to tylko kilka złotych. Dodatkową zaletą tego rodzaju witryn jest to, że wiadomość o firmie trafia bezpośrednio do osób, które jej poszukują. Nie można też zapomnieć, że
katalog i użytkownicy sieci chętnie odwiedzają
katalogi stron, bo w prosty sposób znajdują w tym miejscu dokładnie to, czego pragną. Jeśli jednakże przedsiębiorstwu zależy na dużej akcji reklamowej nie może wpisać tylko jednego opisu w katalogach, albowiem to niewiele da. Aby akcja reklamowa bazująca na takich wpisach okazała się wydajna muszą się one znaleźć w dziesiątkach a nawet tysiącach podobnych serwisów. Co prawda to mas pracy, jednakże warto umieszczać w katalogach swoje opisy, gdyż to się bez wątpienia pozytywnie odbije na wzroście ilości klientów a za razem na dochodach przedsiębiorstwa.